{:id=>1, :name=>"Pluus.dk", :url=>"https://pluus.dk", :currency=>"DKK", :locale=>"da"}
FAQ
Medlemsklubben
På pluus.dk vil vi gøre det billigere at være forbruger. Medlemmer kan købe 123.000 mærkevarer og hverdagsprodukter til indkøbspriser – og dermed til langt under den normale supermarkedspris. Det betyder, at du betaler det samme, som vi betaler leverandøren. Vi har fjernet vores fortjeneste på den enkelte vare, og du skal ikke af med andet end en månedlig betaling for medlemskab plus indkøbsprisen på det, du fylder i kurven.

Du gennemfører et køb til medlemspris på vores shop. Medlemskabet aktiveres herefter automatisk.

Ja, du kan handle hos Pluus.dk som gæst og uden at være medlem. Da handler du blot til vores normalpriser og skal huske at vælge normalpris, inden du lægger varen i kurven

Du kan altid afmelde dig, hvis du ikke har brug for det mere. Dog er det, af tekniske grunde, først muligt 24 timer efter oprettelse.

Det praktiske
Du kan opsige dit medlemskab når du vil, der er ingen binding. For at opsige dit medlemskab skal du logge ind på vores ”kundecenter” eller kontakte vores kundeservice per mail eller telefon.

Du logger ind på ”kundecenter” med den e-mailadresse, du brugte i forbindelse med dit køb. Første gang du logger ind skal du bruge funktionen "Mangler du password?". Du vil herefter modtage en e-mail med et link til at vælge et kodeord, som du kan logge ind med (husk at kontrollere din spam mappe, hvis du ikke modtager mailen).

Dit medlemskab er registeret på din e-mail adresse. Det er derfor din e-mail du skal oplyse, når du kontakter os i forbindelse med dit medlemskab.

Din ordrebekræftelse er din faktura. Vi tilbyder ikke andet end dette desværre, da vi er udelukkende en hjemmeside til privatpersoner.

Hvis du ikke kan huske dit password, skal du bruge funktionen “Glemt password?”. Du vil efterfølgende modtage en e-mail med et link for at vælge et kodeord, som du kan logge ind med. (Husk at kontrollere dit spamfilter, hvis du ikke modtager mailen).

Vi har ikke en fysisk butik, vi er udelukkende en online butik.

Husk at bruge den e-mail du har brugt i forbindelse med dit køb. Hvis du ikke kan logge ind eller din e-mailadresse ikke kan genkendes, kan det skyldes, at du enten har brugt en anden e-mail adresse da du gennemførte dit køb hos os eller at der er en stavefejl i din e-mail adresse. Kontakt vores kundeservice per mail eller telefon, så hjælper de dig videre.

Om køb
Din ordre er nu under behandling og vil blive sendt hurtigst muligt. Leveringstiden af din ordre afhænger af de produkter du har bestilt. Produkternes leveringstid fremgår af de enkelte produktsider på Pluus.dk under ´Leveringstid´ og alle varer bliver sendt samlet. Du vil modtage en mail fra Bring med link til track & trace, så snart din pakke er afsendt.

Du vil modtage en mail fra BRING med tracking nummer så snart din pakke er på vej fra vores lager.

Hvis den pakkeshop du har valgt, er fyldt op med pakker, vil Bring dirigere din pakke videre til den nærmeste pakkeshop der har plads. Her kan du efterfølgende afhente pakken.

Vi kan desværre ikke ændre eller tilføje noget til en ordre, der allerede er betalt.

Desværre tilbyder vi ikke bytte af varer. Du har derimod altid ret til at bruge din fortrydelsesret.

Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på de fleste varer købt i vores webshop. For levnedsmidler og varer til husholdningen er der INGEN fortrydelsesret. Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har givet meddelelse om, at du ønsker at bruge din fortrydelsesret. Meddelelsen skal gives pr. mail på [email protected]. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på dit ordrenummer og at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Husk at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen og/eller vores fortrydelsesformular i pakken.

Hvis du har gennemført dit køb - altså trykket på godkend og indtastet dine betalingsoplysninger - modtager du en e-mail med en ordrebekræftelse. Kommer e-mailen ikke i din indbakke, er der en chance for at den havner i spam-filteret. Modtager du ikke en e-mail med en ordrebekræftelse, kan der være opstået en fejl. Send os en e-mail på [email protected], så hjælper vi dig med at finde fejlen eller få gensendt ordrebekræftelsen.

Kun privatpersoner kan blive medlem i Pluus.dk og derved handle til medlemspris. Erhvervskunder, har mulighed for at handle, blot til normalpris.

Desværre ikke. Vi sælger alle vores varer til indkøbspris. Man kan således købe varer med stor rabat, så længe man er medlem.

I tilfælde af at varen evt. er beskadiget ved modtagelsen, så kontakt os hurtigst muligt via [email protected], for nærmere information om, hvorledes du skal forholde dig. Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Returneringsomkostninger skal køber selv afholde. Pakken skal fremsendes med udlevering på adressen. Bemærk, at vi ikke afhenter forsendelser, der bliver sendt til pakkeshops eller forsendelser sendt pr. efterkrav. Det er en fordel at sende forsendelsen med Track and Trace, da du som kunde bærer ansvaret for, at returneringen når frem til os. Varerne skal sendes til: Varerne skal sendes til: Group Buy ApS (Pluus.dk) c/o Erik Petersen Hermesvej 10 6330 Padborg Bemærk! Du kan ikke aflevere pakken fysisk på adressen.